פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

לשרותכם בוואטסאפ 03-7229922
או במייל: office@rollmarket.co.il
לשירותכם בוואטסאפ

כוסות לשתייה קרה

כוסות חד פעמיות לשתיה קרה

רבים כבר שנים עושים שימוש עם כוסות חד פעמיות לשתייה קרה. לכוסות אלה יתרונות רבים, למשל אם אתם עורכים מסיבה או אירוע, לא לכולם יש את כמות הכוסות הגדולה ושנית, קל הרבה יותר להתנהל ולנקות את הלכלוך מבלי הצורך לשטוף כלים או למלא כמה מדיחי כלים למטרת שטיפת הכוסות.

ישנן כוסות לשתייה קרה שהן קשיחות יותר או דקות. ישנן כוסות חד פעמיות המיועדות לאירוח שהן אלגנטיות יותר ואפילו בגוונים שונים ודוגמאות מרהיבות, כאשר הן מיועדות לארוחות חג מפוארות.

הקביעה של סוג החומר אשר ממנו מיוצרות כוסות שהן לשימוש חד פעמי, נקבע על פי השימוש שייעשה בהן.

ישנן כוסות לשימוש חד פעמי, אשר מגיעות בסט כלים שמתאים לכוסות, מה שיקנה לנו לערוך שולחן מעוצב.

יש לציין, כי כוסות פלסטיק לשתייה קרה חד פעמיות, מיועדות גם לשימוש משרדי ולכן, תוכלו לראות חברות המשווקות מוצרים לצרכי משרד, אשר מחזיקות בשרוולים של כמויות גדולות המכילים כוסות חד פעמיות לשתייה קרה.

גם במוסדות שונים וציבוריים, כמו עיריות, בנקים, בתי חולים וקליניקות, אפשר לראות כי כוסות אלה הן שימושיות במיוחד, כשאר תמיד קיים מתקן מים קרים לנוחות הקהל.

למה לעבוד קשה או לרכוש כוסות זכוכית אם ישנן כוסות חד פעמי לשתיה קרה?

זהו עוד שיקול שיש לציין. רבים רוכשים כוסות זכוכית שהן נשברות והן אף מסוכנות לשימוש בקרב ילדים, כך שהפתרון האולטימטיבי הוא שימוש עם כוס חד פעמית שתתאים יותר ותשמור על ביטחון הילדים.

זו הסיבה שבגני ילדים או בצהרונים, מחזיקים רק כוסות המתאימות עבור שימוש חד פעמי.

במפעלים או חברו שיש בהם עובדים רבים, צורכים כוסות לשימוש חד פעמי בכמויות גדולות לשימוש העובדים והאורחים. כאשר משרדים רבים עורכים הרמת כוסית לכבוד החגים השונים, נהוג תמיד לרכוש כוסות לשימוש חד פעמי לנוחות כולם.

ניתן למצוא גם כוסות ממותגות לשימוש חד פעמי, כך שזוהי הזדמנות לעסק או מותג, לפרסם את עצמו ביתר קלות.

יש לציין כי כוסות חד פעמיות מחיר הוא נמוך ומשתלם להרבה מוסדות וחברות, כאשר המחיר הסיטונאי, הינו זול באופן משמעותי והוצאה זו, היא מוכרת לצרכי מס.

ישנן כוסות לשימוש חד פעמי, אשר מתכלות ושומרות על איכות הסביבה וכן, כאלה המיוצרות מחומרים כמו נייר, במבוק,קרטון, קלקר ועוד.

אנשים שמארחים בביתם אורחים שהם דתיים ושומרים באופן מוקפד על כשרות, יצטרכו להחזיק בכלים חד פעמיים הכוללים כמובן גם כוסות חד פעמיות לשתייה קרה.

כוסות חד פעמיות לשתיה קרה לשימוש במשפחות מרובות ילדים

ישנן משפחות מרובות ילדים, אשר תעדפנה בצדק להשתמש עם כוסות חד פעמי לשתיה קרה.

הסיבה היא ברורה, פחות עבודה, חיסכון בחומרי ניקוי, חשמל , מים וכדומה. כלים חד פעמים וכוסות בפרט, משמשים הרבה לימי הולדת של קטנטנים, כך שכל מי שעורך יום הולדת לבן או לבת הקטנים, לבטח יצרוך כמות גדולה של כלים חד פעמיים הכוללים: צלחות, סכו"ם חד פעמי, כוסות פלסטיק לשתייה קרה ועוד.

גם כאשר אנו מזמינים אורחים לארוחת בר בי קיו, נשתמש עם כוסות חד פעמי לשתייה קרה, על אחת כמה וכמה, אם מדובר על כמות גדולה של אורחים.

כלים חד פעמיים, מהווים עבורנו פתרון יעיל ונוח במגוון של מקרים. הסוגים הם רבים והזמינות של כלים חד פעמיים היא גבוהה.

נוכל תמיד להחזיק כלים חד פעמיים בביתנו, אם מהכלי הפשוט ביותר ועד לכלים חד פעמיים מהודרים לארוחות חגיגיות במיוחד.

אירוח קל ונקי עם כוס חד פעמית

האירוח שלנו, יהיה נקי ולא נטרח הרבה, אם נשתמש עם כלים חד פעמיים, אך יש לדעת, כי כוס חד פעמית, היא בשימוש רב יותר מאשר כלים חד פעמיים אחרים, היות ואנו נוטים לשתות יותר מאשר לאכול והן פשוט נגמרות מהר.

אחד מהטרנדים החמים, הוא שימוש בכלים חד פעמיים מתכלים.

כלם אלה עשויים מחומרים אורגניים, אשר עשויים מצמחים שונים. כלים אלה, מופקים בתהליכים של דחיסה וחימום חומרי הגלם.

ישנם תחליפי פלסטיק אקולוגיים, אשר משמשים עבור ייצור כוסות לשתייה חמה.

יש לדעת, כי גם כלים חד פעמיים יכולים לשדר יוקרה עם כל המוזרות שבדבר.

אם אתם מצד אחד אוהבי יוקרה וסטייל, תוכלו לערוך מסיבה שיהיו בה כלים חד פעמיים יוקרתיים, צבעוניים ומסוגננים, שישמשו אתכם ואת צרכיכם באירוע פרטי שאתם מתכננים לערוך, אם יום הולדת, יום נישואין ועוד.

כלים אלה, הם יקרים יותר בהשוואה לכלים החד פעמיים הפשוטים יותר, אך שווים כל שקל, היות והם גם יפים, ייצוגיים ולא תהיה לכם עבודה רבה של ניקוי השטח מהכלים ושטיפתם, לאחר תום האירוע.

לרכוש כוסות פלסטיק חד פעמיות מחברה המספקת כלים חד פעמיים בסיטונאות

אם אתם מעוניינים לחסוך ואתם אף זקוקים לכמות רבה של כוסות חד פעמי לשתיה קרה, תוכלו לפנות לחברה מוכרת שמייצרת כלים חד פעמים איכותיים בסיטונאות.

אחת מהחברות הבולטות היא רול מרקט, אשר קיימת שנים והיא מספקת את כל המוצרים החד פעמיים תחת קורת גג אחת.

טכניקת הייצור של החברה היא ברמה בינלאומית. החברה מספקת למאות לקוחות מרוצים וקבועים ברחבי הארץ כלים חד פעמיים בכמויות גדולות.

תוכלו למצוא את המוצרים החד פעמיים של חברת רול מרקט בקטלוג האתר ולרכוש ברכישה מקוונת את כל המוצרים שאתם זקוקים להם.

השירות הינו מהיר. תוכלו למצוא את מוצרי החברה במחירים אטרקטיביים במיוחד ולהשוות מול חברות נוספות אשר משווקות כלים ומוצרים חד פעמיים ולהיווכח כי גם האיכות וגם המחיר ישתלמו לכם במיוחד.

קטלוג כוסות חד פעמי לשתייה קרה, והזמינו כבר עכשיו כל מה שאתם צריכים:

תוצאות: 19 נוספו לאחרונה
בחרת לסנן לפי: כוסות לשתייה קרה
סנן לפי:
צבע
שקוף(15)
טווח מחירים
רול מרקט

לקוחות יקרים

 ישנו עומס בחברת השליחויות ולכן ההפצה מתעכבת.

אנו עושים את מירב המאמצים לספק את הזמנתכם במהירות האפשרית

אנא הבנתכם

no-lazy no-lazy no-lazy